Už ste počuli o novej Klientskej zóne, ktorú sme spustili pre klientov polikliník ProCare? Klientska zóna ProCare umožňuje online rezervácie termínov u lekára, registráciu do čakárne, kontroly úhrad za zdravotné úkony a mnoho ďalšieho. Poďme si ju spoločne predstaviť.
Zdravie pod kontrolou
Všetko potrebné o zdraví na jednom mieste. Aj tak by sa dala opísať nová Klientska zóna pre klientov ProCare, ktorú je už dostupná na webe kz.procare.sk.
Odteraz si môžete pohodlne a kedykoľvek online rezervovať termín u lekára, zaregistrovať svoj príchod do polikliniky, uhrádzať platby, chatovať s agentom call centra a ešte omnoho viac.
Aby ste si sami mohli vyskúšať výhody novej Klientskej zóny, je potrebné sa zaregistrovať a prepojiť si účet s kontom ProCare.
Benefity, ktoré vám šetria čas
Nechce sa vám alebo nemáte možnosť volať k lekárovi, aby ste si mohli zarezervovať termín? Alebo vás už nebaví vyklopkávať pred ambulanciou, že už ste v čakárni? Potrebujete pomôcť, poradiť, ale agenti call centra sú aktuálne zaneprázdnení? Určite ste sa s takýmito situáciami už stretli neraz. Klientska zóna to však mení! Ponúka vám užitočné funkcie, ktoré vám ušetria čas a starosti.
Čo všetko teda môžete v Klientskej zóne využiť?
Rezervácia termínu u lekára
Vyšetrenia u vybraných lekárov si teraz môžete rezervovať priamo zo svojho počítača či telefónu. Oproti starej Klientskej zóne sme významne navýšili počty dostupných termínov. Váš naplánovaný termín si tiež môžete v prípade potreby vďaka pár jednoduchým klikom sami zmeniť či zrušiť.
Ste už v Klientskej zóne, ale nie ste si istý, ako si rezervovať termín u lekára online? Pozrite si jednoduchý návod vo videutu.
Online chat s agentom call centra
Preferujete skôr písomnú než telefonickú komunikáciu? Do novej Klientskej zóny sme vám pridali možnosť kontaktovať call centrum prostredníctvom chatu. Naši agenti vám budú k dispozícii online počas jeho prevádzkovej doby alebo nám kedykoľvek, keď nie sme online, môžete zanechať odkaz a my vás budeme spätne kontaktovať.
Registrácia príchodu do čakárne
Svoj príchod do polikliniky už nemusíte nahlasovať v klientskom centre, na recepcii či v registračnom kiosku. Po novom to môžete urobiť pohodlne online zo svojho mobilu. Váš lekár tak okamžite dostane informáciu, že ste na mieste. Lepšie ako vyklopkávanie a vyčkávanie, čo poviete?
Úhrady za služby
V novej Klientskej zóne sme pre vás vynovili platobnú bránu a úhrady tak odteraz budú opäť o niečo pohodlnejšie! K automatickým platbám ComfortPay pribudla možnosť platby kartou, možnosť platby za zdravotné výkony a služby prostredníctvom Apple Pay, Google Pay či prostredníctvom QR kódu. Vitajte v 21. storočí!
Kompletná evidencia klienta na jednom mieste
Vďaka novej Klientskej zóne máte k dispozícii dokonalý prehľad o všetkých vašich absolvovaných a plánovaných vyšetreniach, vrátane elektronických záznamov lekárskych správ. V novej Klientskej zóne nájdete na jednom mieste aj zoznam vašich lekárov prvého kontaktu či pravidelne navštevovaných špecialistov.
Samozrejmosťou Klientskej zóny je prehľad o vašom programe klientskych služieb, jeho platnosti a benefitoch, ktoré vďaka programu môžete využívať alebo si ich aj priamo aktivovať. Nájdete tu aj evidenciu uhradených a neuhradených platieb.
Prezrieť si tiež môžete zoznam historicky predpísaných liekov, ku ktorým sú pre vaše pohodlie priložené aj elektronické verzie príbalových letákov.
Všeobecné informácie sú povinnosťou
V Klientskej zóne nájdete aj podrobné informácie o jednotlivých poliklinikách siete ProCare, vrátane zoznamu všetkých špecializácií a lekárov, ktorí v našich zdravotníckych zariadeniach pôsobia. K dispozícii sú vám aj vylepšené možnosti filtrovania a vyhľadávania, a tiež rôzne praktické informácie o vybavení polikliník.
Súčasťou Klientskej zóny je centrum pomoci, kde nájdete návody a odpovede na často kladené otázky, rovnako tu môžete zanechať svoj odkaz či pripomienku, prípadne nahlásiť technický problém. Klientska zóna vás vždy upozorní na blížiace sa termíny vyšetrení a dôležité oznamy. Notifikácie sa pri rýchlom a uponáhľanom živote vždy zídu. Lepšie pípnutie v mobile, ako zmeškanie a ďalšie čakanie na termín.
3 rýchle kroky k registrácii
Ako si vytvoríte účet v novej Klientskej zóne? Registrácia je veľmi jednoduchá, stačia na to tri rýchle kroky:
- Zadajte svoj e-mail a vytvorte si heslo
- Jedným klikom overte platnosť e-mailu, ktorý od nás dostanete
- Následne si účet aktivujte prepojením s kontom ProCare